სხვაობა

დღეს Tbilisi Open Air-ზე ვიყავი მთელი საღამო. ორი წლის წინანდელი არტ-გენი გამახსენდა და ერთი ძალიან ძალიან მნიშვნელოვანი სხვაობა შევამჩნიე:

ორი წლის წინ ღია ცის ქვეშ გამართულ რაიმე ღონისძიებაზე გოგოების დამთრგუნველ უმეტესობას მაღალქუსლიანი შპილკები ეცვათ (ეთნოგრაფიულში ძალიან სასაცილოები იყვნენ ხოლმე).

დღეს კი საერთოდ არ მინახავს გოგო შპილკებზე და საღამოს კაბით, ყველას ბოტასები, კედები ან რაიმე მსგავსი უქუსლო ფეხსაცმელი ეცვა.

ასწორებს, ნელ-ნელა ვიზრდებით ალბათ.

ხვალ საღამოსაც ვაპირებ გასვლას.

[ფესტივალის საიტი]

Updated:

ერთმნიშვნელოვნად კარგი ფესტივალის შემდეგ (მე ვიტყოდი, რომ ჯერ თბილისში ‘უფასო პონტზე’ ეგეთი ნორმალური სიტუაცია არასდროს, არასდროს ყოფილა!) – ამავე ფესტივალზე მყოფთა კომენტარების წაკითხვისას ვხვდები, ზოგიერთს უბრალოდ უტყდება თქმა, რომ რაიმე მოეწონა. თუ იტყვი, რომ “გოიმობა იყო”, აუცილებლად კაი როჟა გამოხვალ – იმათთვის, ვისაც არ მოეწონა და ასევე იმათთვის, ვისაც მოეწონა (რადგან მოეწონათ, ესე იგი გოიმები იყვნენ). მოკლედ, ერთგვარი თავდაცვაა აუცილებლად გაკრიტიკება. XD

Updated2:

ეს უნდა დამეპოსტა! დღეს ფესტზე ნატოშას მიერ გადაღებული ფოტკა, სადაც პირველად დავინახე ჩემი მუცლის რეალური ზომები! და პრინციპში მინიშოკში ვარ, იმის გათვალისწინებით, რომ წინ კიდევ ერთი თვეა და ხალხი მეუბნება, მე-9 თვისთვის პატარა მუცელი გაქვსო! აღარ მინდა მეტი! მორჩა, ვითამაშეთ – გვეყო!

dodie

This entry was posted in Just, რა and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

14 Responses to სხვაობა

  1. liliani says:

    gqaaaaaaaaaaaaaaaaaascoraaaa

  2. piccolina says:

    არაფერიც
    მე მეცვა ქუსლიანი :ყეს:
    და არ მომეწონა ეგ ისა მე
    დავწერე ჩემთანაც მაგაზე რა და როგორ

  3. პერწკლი says:

    lol რა მზიანი სურათია : )))

  4. liliani says:

    lol
    dod ao lav iu :d

    xoda isa me vizaxi rom gaascora oirvelin jeristvis ki iyo xarvezs mara maicn sagol sastavs!

  5. Sweety says:

    mgoni maika gaqvs patara da egeti huge imitom chans :D

  6. bigcrow says:

    მეც მეცვა ქუსლიანები…

  7. Goddess says:

    მოკლედ, გუშინ ღამით წესით უნდა წავსულიყავით უბრალოდ სასეირნოდ სადმე, მე მეცვა ჩვეულად, ჩემ სტილში, ანუ ჩემი საყვარელი ქუსლიანი ფეხსაცმელი (რომელსაც 10-იან კეტებს ვეძახი მისი კომფორტულობის გამო) და ქვედა ბოლო. მერე გაგვახსენდა, რომ იპოდრომზე ერთი ამბავია და შევიარეთ. მომეწონა სიტუაცია და ავტეხე პანიკა. შიგნით უბრალოდ ვერ შევიდოდი ისეთ ფორმაში. თავი მეგონა რაიონიდან გასათხოვებლად ჩამოსული გადაპრანჭული ქალოიდი. გამამწესეს სახლის გზას, უცებ გამოვიცვალე და მეც შევუერთდი საზოგადოებას შესაფერის ფორმაში :) შენგან განსხვავებით, დოდი, მე არაერთი შპილკიანი ვნახე :) და სიამაყით სავსე მივჩერებოდი მათ ”ქვევიდან” lol.

    ჩავთვალე, რომ გუშინ კიდევ ვერ ვიყავი მზად, დღეს პლედით მივდივარ და აუცილებლად ვიხტუნავე ბატუტზე.

    პ.ს. არაჩვეულებრივი იდეაა ეს ფესტივალი. ძალიან ჩამოყალიბებული მაქვს ჩემი აზრი ამ მოვლენასთან დაკავშირებით, რომელსაც, თუ არ დამეზარა, აუცილებლად დავპოსტავ.

  8. keti says:

    დოდკა… მუცელი და გვირილა და ფერები : ))
    მოკლედ, საყვარელი ფოტოა! : )

  9. HoNeY says:

    დოდ რა მაგარი ფოტოა :)
    მოკლედ მე ძაალიან მომეწონა და მაგარი ნასიამოვნები ვარ …ეეეჰჰ ერთი წელი კიდე რამოითმენს
    თუმცა მე შევნიშნე რამოდენიმე გოგონა შპილკებზე და თითქმის საღამოს კაბებში, ჯერჯერობით ისევ შემორჩენილია, ნუ ცოტა ცოტა მაგრამ მაინც ….

    ცოტა ურო ნაკლები რომ დამელია (ასობენო შაბათ საღამოს) უკეთესი ინებოდა ალბათ, უფრო მეტი რამ დამამხსოვრდებოდა :D

  10. tatushka55 says:

    Seni xma aRar gavigo :)
    gadasarevad gamoiyurebi :) me gacilebit didi muceli maqvs :)
    Dzaaaaaaaaaaaaaaalian magari fotoa

  11. tatushka55 says:

    HoNeY

    es blogi ra shuashia magram, hon, ras merchodi shabats game ro gamagvize da ar meshvebodi? :D

  12. საკმაოდ დიდი მუცელი გაქვს :P ნორმალურია, ჩემი აზრით. კიდევ დამშოკავად გასუქებული არა ხარ, love that, კიდევ რაღაც უნდა მეთქვა, მაგრამ დამავიწყდა. მაგარი სურათია – ყვავილების ბავშვები და რამე, უჰუჰუჰუ…

  13. apachi says:

    ra lamazi xar toooooo
    Shemogevle shenn
    gabelilo gipuca

Leave a Reply

