Tsarb Disaster

რაც მოგივა დავითაო, ყველა შენი წარბითაო.
(ც) ქართული ანდაზა.

Reality Tsarbs.
(c) One good movie.

ივნისში თურქეთში რომ ვიყავით, კამერა თითქმის სულ ჩართული გვქონდა. რომ ჩამოვედით – შომ დაამონტაჟა და პატარა რეალითისავით გამოვიდა, რომელიც მე მაშინ ვერა და ვერ ვნახე – აღმოჩნდა, რომ დივიდის არც ჩემი და არც კიბორგას კომპი არ უშვებდა.

და აი, გაგვახსენდა, რომ ჩვენს სახლში ნინას კომპიც არსებობს და ძლივს, 7 თუ 8 თვის მერე ვნახეთ ვიდეო. ნუ, სამწუხაროდ, აღმოჩნდა, რომ ყველაზე საინტერესო ჩხუბების და გაჭედვების დროს გამორთული იყო კამერა და კადრში ბევრი საინტერესო რამ ვერ მოხვდა, მაგრამ მე ძალიან შემძრა ნანახმა.

კონკრეტულად – შემძრა საკუთარმა წარბმა!

ძალიან უცნაურია, იმ პერიოდში რამდენჯერმე მითხრეს, რომ წარბები ძალიან დავიწვრილე, მაგრამ მე სარკეში ვიხედებოდი და გაოცებული ვიყავი – როგორ შეუძლიათ აი ამსისქე წარბზე თქვან, ძალიან წვრილიაო? აი როგორ აშკარად მახსოვს შეგრძნება იმისა, რომ ყველა ცდება, ბლინ, ამსისქე წარბები მაქვს და ესენი კიდევ – ძალიან წვრილია, ძალიან წვრილია… დედაჩემზე გავბრაზდი მაგის გამო, ჯერ სქელი ხარ, უნდა გახდეო მეუბნებოდა, მერე ჩოლკას რატომ არ ისწორებო, მერე ბომჟივით დადიხარო და ახლა წარბებს მიადგა-მეთქი. მერე ჩემს დაზეც გავბრაზდი, როცა მითხრა – დედაჩვენზე წვრილი წარბები გაგიხდაო.

და ახლა, 7 თუ 8 თვის მერე ვუყურებ იმდროინდელ ვიდეოს და შეძრწუნებული ვარ… წვრილი კი არა, ფაქტიურად საერთოდ არ მაქვს წარბები. რაღაც ზესიმახინჯეა, იდიოტური გამომეტყველება მაქვს და ეს ყველაფერი მკიდია. არ მკიდია მხოლოდ – როგორ ვერ ვხედავდი? კიარადა, როგორ მეჩვენებოდა ეს უწარბობა სქელ წარბებად?

ეს დღეებია ძალიან ბევრს ვფიქრობ ამ წარბების ამბავზე. უფრო სწორედ, არა კონკრეტულად წარბებზე, არამედ ჩემს დამახინჯებულ ხედვაზე. იქნებ ყველაფერს არასწორედ ვხედავ? იქნებ არ მიხდება თმის ეს ფერი? იქნებ არ ვარ მსუქანი? ან პირიქით?

კიდევ გამახსენდა რამდენიმე შემთხვევა, როცა მეგონა, რომ ყველაფერი კარგად მიდიოდა და ბედნიერად ვიყავით მე და კიბორგა – და ამ დროს ეს თავის ემოციურ ხარშვებში იყო, არც ისე კარგად და არც ისე ბედნიერად, როგორც მე მეგონა. ესეც – რამდენიმე თვის მერე რომ გაირკვა, ძალიან გავოცდი. როგორ ვერ შევამჩნიე?

ჩემი წინა ურთიერთობაც ყოველდღე კარგად მიდიოდა, ზოგჯერ – ნორმალურად. ჯამში ამ გადმოსახედიდან ერთი დიდი დიზასტერი იყო, რომელსაც რატომ ვუძლებდი ან მე, ან ჩემი მაშინდელი ბოიფრენდი – ალბათ ვერც ერთი ვუპასუხებთ.

საიდან ვიცი, რომ ირგვლივ ყველაფერი წარბი არაა? O.o

This entry was posted in Just, რა. Bookmark the permalink.

24 Responses to Tsarb Disaster

  1. Cyborg says:

    წარბია წარბი!!!

    აბსოლიტურად უუნარო ხარ გაიგო ვინმესი თუ იგივე შენ არ გადაგხდა…

    უფრო სწორად აი… სანამ თავში აგური არ მოგხვდება – ვერ იგებ რო სხვას აგურის მოხვედრა სტკივა. უარესი – აგური რო მოგხვდება და თავს შუაზე დაგაგიპობს – მანამდე არ იგებ ამას სანამ სისხლს არ დაინახავ…

    ადამიანი ზოგადად კი – ეგეთი არსებაა, ფეხს რო რამეს ლეწავენ არაფერი – აი რო დახედავენ და სისხლს დაინახავენ ხოლმე მერე ოო… მერე გულიც მისდით და პანიკებშიც ვარდებიან.

    ზუსტი ანალოგიაა შენი წარბის სიტუაციის.

    რაც შეეხება კონკრეტულად სიტუაციას – იმ ვიდეოში დღემდე მეგონა რო წარბი წარბიო რო იძახოდი დიდი წარბები მქონდაოს ამბობდი… მეც დიდად მეჩვენებოდა :D

    მეც მასეთი ვარ… ეხლა მივხვდი, ბევრი რამე დავწერე კიდე, და წავშალე იმიტო რო მეტყოდი “და ამას შენ მეუნებიო?”…

    დაიკიდე მოკლედ :D

  2. Kate says:

    ბიჭო, არადა მგონი მე გითხარი, რომ ძალიან წვრილი გაქვსმეთქი…

    რომ ჩამოხვედი, მაშინ…

  3. piccolina says:

    მაგაზე ხშირად ვფიქრობ და ძალიან მაწუხებს ეგ ამბავი
    ძირიტადად როცა გარშემო ვიყრები და მაქვს რეაქცია: წიპა ვაიმე, რა დებილია, როგორ იბადებიან ეგეთები
    და რომ ვხვდები რომ უმრავესობა ეგეთია, ბლინ და იქნება მე ვარ ეგეთი დებილი და იქნება ჩმნაირები არ უნდა იბადებოდნენ

    მაგრამ ნუ თუ ვერ ხედავ, დანახვის მცდელობაც ძალიან კარგია :)
    წიპა ის კითხვა რაც ბოლოში დასვი
    შეიძლება მარტლა წარბია ყველაფერი, მაგრამ მაგას ვერ გაიგებ ამ ხედვიდან, მარა ეთ ლისტ შენხომ დაფიქრდი მაგაზე :)))

  4. staring girl says:

    ესე იგი
    წინადადების – ”შომ დაამონტაჟა და პატარა რეალითისავით გამოვიდა” მერე,ყველა მომდევნო წინადადებაზე იმის იმედით გეთანხმები,რომ წერტილის შემდეგ ლინკი იქნება :D
    ვკითხულობ… ვკითხულობ… წერტილი.-ჰო კაი,მართალი ხარ,მარა ლინკი?
    -ამაშიც გეთანხმები და ლინკი?
    -კაი რაა,რად უნდა ერთ უბედურ ლინკს ამდენი ლაპარაკი? :D
    -მოიცა,დასრულდა სტატია და ლინკი ზემოთ ხო არ გამომრჩა?” :D

    და ვსქროლავ ზემოთ :მო:

  5. au ai mec linki ZebnaSi wavikiTxe mteli chanaceri :D jmotebo :D

    dodi araushavs carbi eta ne glavnoe :D ki arada xuinia daikide

  6. goo says:

    ლოლ შენ კიდე კარგ პონტში ყოფილხარ,ვიღაც მაინც გეუბნებოდა რო რაღაც არ გიხდებოდა და კატასტროფა იყო :D მე მაგასაც არ მეუბნებიან და მერე ბოლო-ბოლო მე თვითონ ვხვდები ხოლმე :D
    მაგრამ მერე ვფიქრობ რო თუ მაშინ ვერ ვხვდებოდი რო ის რაღაც გოიმობა იყო რა ვიცი რო ეხლა ვარ სწორი? იქნებ დრო რო გავა ჩემს ეხლანდელ მოწონებულ რაღაცეებზეც ვიფიქრო რო ვაიმე ეს რა ქაჯობა იყოო:შ? ხოდა მთავარია რო ეხლა მომწონს და მაგით ვარ ბედნიერი და მაშინაც მთავარი იყო რო მაშინ მომწონდა.
    დანარჩენი შეგიძლია დაიკიდო, მაინც არანაირი აზრი არ აქვს :D

  7. fiqro says:

    bavSvebo, aRqma individualuria da droSi cvalebadi :)

  8. Alpha Male says:

    პრობლემა უფრო ძველია ვიდრე თქვენ ფიქრობთ, ამაზე ხუმრობაც ხომ არის: – ტიბეტელი ბერს დაესიზმრება, რომ პეპელაა, გაიღვიძებს და ფიქრობს:

    – ახლა ბერი ვარ, ვისაც დაესიზმრა, რომ პეპელა იყო, თუ პეპელა, რომელსაც ესიზმრება რომ ბერი არისო.

    აქ არის რეალობის და ფაქტების, პიროვნული ინტერპრეტაციის პრობლემა. ხოლო, იმის მიხვედრა, შენ ცდები თუ ყველა შენს გარშემო, ანუ წარბი სქელი იყო თუ უბრალოდ სქელი ეგონა ყველას, შესაძლებელია მისი წარმატების შეფასებით.

    ანუ: თუ შენ ფიქრობ, რომ ყველა შენს გარშემო დებილია, ლოგიკურია ვივარაუდოთ, რომ შენ მათზე მეტს აღწევ, მეტად სწრაფად ითვისებ, ნაკლებად ვარდები სულელურ მდგომარეობაში და ა.შ. მოკლედ ბევრნაირად შეიძლება წარმატების განსაზღვრა, მაგრამ თუკი სხვები აღწევენ სხვადასხვანაირ წარმატებებს – მაშინ ალბათ შენ ხარ დებილი.

    აქ საუბარია არა იმაზე რა არის რეალურ სიდებილეზე, არამედ იმაზე – რა სჯობს, რადგან ძალიან ჭკვიანი სრულიად რეალურია ძალიან წარუმატებელი აღმოჩნდეს მრავალ სულელთან შედარებით – ფინანსურ სფეროში, მიუხედავად იმისა, რომ თეორიას სხლავს, რადგან ადამიანებს ახასიათებთ გუნდური მოქმედების პრინციპი – დებილი მუდმივად დებილს გაქაჩავს და ა.შ.

  9. dimonX says:

    დოდიიი

    ლინკი გვინდააააა

  10. HoNeY says:

    წარბია ხო …. მეც ბევრი “წარბი” სიტუაცია მქონია… მაგრამ უფრო ურთიერთობებში … საკუთარი თავის “წარბებს” უფრო ვამჩნევ უმეტეს შემთხვევაში, ნუ ფიზიკურ “წარბებს” და აი ბიჭთან და დაქალებთან ურთიერთობაში ვერ : user:

  11. HoNeY says:

    რა ლინკს ეძებთ კაცო.. მაგ ვიდეოს ლინკი არ არსებობს, საათი და 40 წუთიანი ვიდეოა, თან ისეთი რაღაცეებია რომ, ეგრე “გასავცელებლად” არ გადაგვიღია… ეგ ცვენთვისაა, რომ ვუყუროთ წელიწადში ერთხელ, ან ორ წელიჭადში ერთხელ და გავიხსენოთ კარგი მომენტები, თან ეგ ვიდეო მხოლოდ იმას გვაქვს ვინც ვიყავით სტამბულში

  12. ketketa says:

    Coolest post, Dod:)

  13. Гоги Долидзе says:

    რო მცოდნოდა ეფექტების კეთება მაშინ, წარბს ისე დავამონტაჟებდი რო ასე არ განიცდიდი)) დაიკიდე!
    ვაბშე ახლა თავიდან დავამონტაჟებ – თრიფ თუ თურქი-დოდი’ს წარბ ვერშნ…

    მამა რაძი მენია ობრატნო…

  14. Sweety says:

    linki :mo: :yes:

    linki

    linki

  15. მე მასეთივე მსგავსი გამოცდილების შემდეგ სურათს ვიღებ. მერე რანდომ მეორე დღეს სხვა სურათებს შორის დავათვალიერებ და ეგრევე ვხვდები, როგორ მწარედ ცდება ჩემი წარმოდგენები და რეალობა ერთმანეთისაგან ;) ზოგჯერ სასიხარულოდ და ზოგჯერ სამწუხაროდ :)

  16. bigcrow says:

    ინ წარბ ვი ტრასტ…

  17. qristine says:

    დაბადების დღეს გილოცავ, დოდი :)

  18. Natura says:

    “საიდან ვიცი, რომ ირგვლივ ყველაფერი წარბი არაა? O.o”

    – არ იცი:D

  19. Pingback: Dream is Destiny

  20. Pingback: After-Show « Dream is Destiny

  21. bavshvi says:

    ეჰ, ნეტა მარტო წარბზე იყოს მასე და მეტზე არაფერზე:( ისე ხანდახან ჯობია რო ვერ შეამჩნიო მასეთი “წარბები”, უფრო ბედნიერად იგრძნობ თავს. ანუ ხანდახან არცოდნა ჯობია ცოდნას… ხო ხედავ დოდი, როგორც კი შეიტყვე რო “უწარბობას სქელ წარბობაში” ადანაშაულებდი საკუთარ თავში დაეჭვდი. არ ჯობდა გგონებოდა რო სქელი წარბები გქონოდა? ჯოოობდა.

  22. bavshvi says:

    “გქონდა” უნდა დამეწერა “გქონოდას” მაგივრად. მე მაპატიეთ…

  23. Pingback: ილიაუნი & Gipa « Dream is Destiny

  24. zoe says:

    17 წლის რომ გავხდი მაშინ ამოვიწიწკნე წარბები, იასნია რო არაფერი გამეგებოდა ამ საქმის.
    იტოგში ორვვე წარბი ასიმეტრიული, უფორმო და საშინლად დაწვრილებული გამოვიდა. რაღაც პერიოდი აღარც მახსოსვ როგორ ვითარდებოდა ჩემი წარბის ზრდის პორცესი, იმიტო რო უკვე 6-7 წელია წარბბი ამოსაწიწკი აღარ მაქ!
    რატომღაც აღარ ამომდის იქ სადაც ადრე ამოვიწიწკნე.
    ვოტ ტაკ.
    შეიძლება რო ამაშიც დავინახო რაღაც სიმბოლური ტიპა ტამ : რაღაც რაც მთავრდება უკან ვერ დაიბრუნებ და აშ. მარა მე უფრო მარტივად ვუყურებ ვეშებს: ზუსტად
    ისე ,,მალამაზებს”ჩემი ერთ დროს – ღრმა ბავშვობაში სასტიკად ამოპუტული წარბები ახლა , როცა მართლა მჭირდება.
    რას ვიზამ წარბია მეტი ხო არაფერი. ხო კიდე ვიკიდებ წარბების გარშემო დატოვებულ პირსინგის არცთუ სიმპატიურ იარებს.
    რაც მთავარია ეს მე ჩავიდინე და ამაში დამნაშავე არავინ არაა,
    იდეაში არ მინდა რო ვთქვა: დოდ გიყვარდეს ეგ შენი წარბი რაც არუნდა დაწვრილებული იყოს.შენია და ვსიო.

Leave a Reply

