აღსარება

აქ იმაიმუნა კიბორგამ, სანამ მე შხაპს ვიღებდი O.o XD…

ვერ ვიტან ჩემს ქმარს!

ხო!

ყველა ხო გვიყურებს და ყველას გონია რო მაგარი ოჯახი ვართ, ძაან გვიყვარს ერთმანეთი და ა.შ. და ბედნიერება და ჩახუტება. ცდებით!

მე ჩემს დურაქ, გამოქლიავებულ, ბანჯგვლიან, ზანუდა და წუწუნა ქმარს ვერ ვიტან!!!!! – ხო და კიდე პატარა გაქ კიბორგ, ვერ გეუნებოდი აქამდე – პატარა გაქ და არ მისწორდება… ცალკე თემაა კიდე ეს “კიბორგ” არა ჩემი @!@… წადი შენი…

დავიღალე მოთმენით და ამის შეკავებით! აუტანელია ასე არსებობა, მეტი აღარ შემიძლია, ვითმინე 1 წელი?? – ვითმინე, ვსიო!!!!! მორჩა!

იძი ნა ხუი!!! გააჯვი წაეთრიე ჩემი ცხოვრებიდან, უამრავი უფრო სიმპატიური, უფრო საინტერესო, უფრო ჭკვიანი, უფრო თუმდაც ფულიანი(კი მკიდია, მარა მაინც ესეც ხო ნიშნავს რამეს) – მამრის დათრევა შემიძლია და ნელ-ნელა ვხვდები რო ღირსიც ვარ, არ ვარ ცუდი ადამიანი, არ ვარ ზანუდა, არ ვარ მახინჯი – ხოდა მინდა ნორმალური, კი არა და კარგი, ჯანმრთელი, ძლიერი, საღი, სიმპო და ა.შ. ქმარი, კი არა და თუმდაც ბოიფრენდი… ოღონდ ეს ვიღაც პოკემონი არა რა… კი – მოგთხოვდი იმიტო რო დედაჩემის მარწუხებიდან დამეღწია თავი – ხოდა ვსიო, დამანებე თავი, 1 წელი ხო მიხმარე პროწივ მაეი ვოლი? – ხო გისწორდებოდა? – ხო გეგონა რო ყველაზე დიდი გაქ და ყველაზე მაგარი ბიჭი ხარ? – არ გეყო??? – გეყოს რა ბლიად! – ვსიო, ჩაალაგე ვეშმეშოკი, მოიკიდე ზურგზე მთელი შენი ბარახლო ვინტიკები-შპუნტიკები… ლოგინიდან ალაგება არ დაგავიწყდეს მაგ ნაგვის, ცალკე ეგ ამოვიდა ყელში – დაწვები და ტრაკში პლასკაგუბცი უნდა გერჭობოდეს ქალს…

აღარ მინდა ბლიად გესმის?! – ვსიო, დამასვენე, მინდა თავისუფალი ადამიანური ცხოვრება, მინდა კაცი რომლითაც ვიამაყებ, რომელზეც იტყვიან სიმპოაო და რომლის შებმასაც ეცდებიან ქალები და მე წიოკებს გავმართავ და თმებს დავაპუტავ ვინმეს… ამოვიდა ყელში პოკემონები კიდევ გიმეორებ…

კიბორგ (თუ ვიღაცა ხარ) – იძი ნა ხუი!!!!!

ტოჭკა.

This entry was posted in Just, რა. Bookmark the permalink.

32 Responses to აღსარება

  1. Goddess ამბობს:

    დოდი.. რა ცუდია, შენი მობილურის ნომერი არ მაქვს. ონლაინ კიდევ არ ხარ….

  2. utvino ამბობს:

    :givi:

  3. Jaco ამბობს:

    bliaaaad! ჯერ უნდა დამეწერა “მდააა”, მაგრამ მერე მგონი უფრო ის პირველი ჯობია… პრინციპში მგონი კომენტარები აქ არ უნდა იყოს, იმიტომ რომ წმინდა შიდა-ოჯახური გარჩევა არის საჭირო… პირველ საფეხურზე უნდა გაიზომოს რამდენად პატარაა, მერე საერთო ევროპულ სტანდარტებს შედარდეს, მეორე საფეხურზე „რავს„ (რატომ არ ვარ სიმპატიური) ტესტი და ასე შემდეგ:)))

    და მაინც მგონია რომ ღადაობთ:D

  4. totocaster ამბობს:

    ვახ ჩემი… იტ ვოზ სირიოუს?

  5. keti ამბობს:

    ხო, მეც მგონია, რომ ღადაობთ :)

    ასე, რომ ვიღიმები ყურებამდე :)
    /იმედია, ჩემი ღიმილი რაიმე სხვა მიმიკით არ ჩანაცვლდება/

  6. კაი ბიჭი 2.0 ამბობს:

    ტროლს, აი ჰეით იუ

  7. თიკო ამბობს:

    sweeeeeeeeeeet

  8. Sweet Baby Girl ამბობს:

    This is Love! :user:

  9. Dv0rsky ამბობს:

    @!@ რომ ყლეს ნიშნავს, ყველაზე მაგრა მაგაზე ვიკაიფე :)

  10. Sweet Baby Girl ამბობს:

    @Dv0rsky, ვაფშეტა .i. ნიშნავს მაგას ^_^

  11. Sweet Baby Girl ამბობს:

    [.i.] < ეს კიდე ჩარჩოში ჩასმული ყ**

  12. dodka ამბობს:

    გადამრევთ რა, კიბორგა პოჩერკზე ვერ იცანით? :D

    ეს ჩემი ქმრის ოცნების სცენაა მოკლედ : ))))

    კიბორგ – ვერ ეღირსები olo

    :D

  13. Cyborg ამბობს:

    sweet:
    რაზმერს გააჩნია, .!. -ს არი კაი ხეირიანი ყლე, და @!@-ს არი ჩემი ყლე (ნუ ან 2 წლის უჟიმავები ვაჯიშვილის დახეთქილი ყვერებიანი ყლე…)

    რაც შეეხება ნაწერს: ჰე ეხა, გამოტყდით რომელმა მამრმა რამდენი პმ-ი მიწერა კისის, “აუ მოდი შეგხვდები სადმე – დაგამშვიდებ არ გინდა” -ო?

    ო და აბა რა ეგონა? – ვეუნები აბრიქებული ვარ მომხედე მეთქი, ეს კიდე ადგა… წავიდა აბაზანაში და დალპა იმედენი იბანავა – ხოდა მეთქი ეგრე არ უნდა, მე შენ გიჩუენებ სეირს თქო და დავაცილე ჩემ თავთან ვირტუალურად!

    ვოტ კაკ ნადა მსწიწ, მუჟიკი – პადხვატივაემ!

  14. Sweet Baby Girl ამბობს:

    ლოლ კიბორგ (თუ ვიღაცა ხარ) ლოლ

  15. Sweet Baby Girl ამბობს:

    @ცყბორგ, ბიჯო მერე არ შეგეშინდა რომ ვინმეს მიეწერა პმ და დოდისაც თავის დაწერილად გაესაღებინა ეს პოსტი? ^_^

    რა იცი რა ხდება ^_^

    ნწ ნწ ნწ

    მერე მართლა დარჩებოდი აბრიქებული და ყვერებდახეთქილი ლოლ

  16. Jebrail ამბობს:

    კიბორგ პოკემონ . :D :D :D

  17. ketketa ამბობს:

    [აქ იმაიმუნა კიბორგამ, სანამ მე შხაპს ვიღებდი O.o XD…]

    :)))))))))))))))))))

    მაგარია ძაან:)))))))

  18. miramax ამბობს:

    :lol: :lol:

  19. Cyborg ამბობს:

    jebrail:
    ვახ, ჰეი – ჟივოი?

    სვითი:
    მაგის “საშიშროება” არსებობს მუდმივად კისის შემთხვევაში, ნიკაგდა ნი ზნაეშ კაგდა პრასნიოსშია ვ პასწელი აძინ – ხოდა პრივიკ უჟე.

  20. Sweet Baby Girl ამბობს:

    დოძი შემოდი ჩემ ბლოგზე, ნახე რეები ვიყიდე :ჯუმპ: :ჯუმპ: :ჯუმპ:

  21. fizikosi ამბობს:

    @!@ – ეს მე როგოპრც ვიცი პატარა ყლეს ნიშნავს – ანუ ასო კვერცხების თანაზომადია…

  22. Dv0rsky ამბობს:

    8======D
    აი კიდე ერთი ყლე სმაილიკი

  23. dodka ამბობს:

    @dv0rsky

    არსებობს კიდევ მაგის სახესხვაობა:

    8======B

  24. alva ამბობს:

    მდას

  25. HoNeY ამბობს:

    lol
    kai iko vici …
    madlobt
    looooooooooooool

  26. Kate ამბობს:

    @dodka – გოგო, შენ არ იცი საინაუთი რას ნიშნავს, როცა აბაზანაში ლპები???:D :D :D :D :D

    ხოდა @cyborg – რაღაც უნდა მეთქვა და აი ცვეტში დამავიწყდა რა…

  27. tazo200x ამბობს:

    uCa egreve movcvi ro Sen xar! stili mainc shegecvala bliad ra nu es ra iyo ra :D

  28. Jibla ამბობს:

    looooooooooool
    =)))))))

  29. CHATლახი ამბობს:

    “არ ვარ მახინჯი” აი ეგ რო დაწერა, მანდ ჩაიჭრა რაა .. :D

  30. Rocko ამბობს:

    ვახ რა გამიმაზია! :D

  31. iverson ამბობს:

    va ramdeni kle vnaxe :chups:

  32. Gizmo ამბობს:

    @Cyborg
    პრიკალისტ ბლია :D

Leave a Reply

