მე მეშინია!..

ალბათ ვინც მე მიცნობს, ის წარმოიდგენს, დაახლოებით რა დონეზე ვარ მისული, რომ მაღელვებს ქვეყანაში არსებული პოლიტიკური მდგომარეობა და ამის შესახებ ბლოგშიც კი ვპოსტავ. მაშინ, როცა როგორც წესი, ყველაფერს ირონიით და გულგრილობით ვუყურებ და პოლიტიკაში ვინ პოზიციაა, ვინ – ოპოზიცია როგორც წესი არ მადარდებს ხოლმე…

ჩემნაირ ადამიანსაც რომ თავს შეაძულებს მთავრობა – აპოლიტიკურს, პოხუისტს, ტელევიზორის არმაყურებელს –  ესე იგი მართლა რაღაც არის terribly wrong…

2 ნოემბრის აქციაზე ვკაიფობდი, 3, 4, 5 და აშ. ნოემბრებსაც ირონიით ვუყურებდი, დღეს დარბევაზე ცოტა ავღელდი და იმედის დახურვამ, შემდეგ საგანგებო მდგომარეობამ და ფონად ბოკერიების და ნადირაძეების ცინიკურმა განცხადებებმა, ჩვენი იდიოტი პრეზიდენტის  ჩლუნგმა გამოსვლამ კიდევ მართლა ამატკია ჯირკვლები.

ხო კი, მეშინია, რომ ამ გამოყლეებულ მთავრობას არ დაუშლის ჭკუა და გააკეთებს კიდევ ათასშვიდას სისულელეს, მეშინია, რომ ამ მთავრობის მერე უარესი მოვა კოკოების და ხაინდრავების თამადობით, მეშინია, რომ ამ ქვეყანაში ადამიანის უფლებებს და სიცოცხლეს ფასი არასდროს ექნება და მეშინია, რომ ჩემი შვილი აქ უნდა გაიზარდოს…

მოგიტყანთ დემოკრატია!!! (c) Forum.ge

This entry was posted in Just, რა. Bookmark the permalink.

5 Responses to მე მეშინია!..

  1. ს.ხ. ამბობს:

    +1

    ამათ დედებს ^%^&(*)(_ ::puke:

  2. მე ამბობს:

    ხოდა კოკოები, ხაინდრავები თუ არ გვინდა, არჩევნებზე სააკაშვილს მივცეთ ხმა, შეუჩვევეკ ჭირს შეჩვეული ჭირი ჯობიაო ამ ლოგიკით.

  3. karlsoni ამბობს:

    მაგარი ლოგიკაა, მაგ ლოგიკით რატომ გამოვრბოდით სსრკ-დან, ან რატომ შევდივართ ნატოში? აგერ ყურისძირში გვყავს შეჩვეული ჭირი.

  4. beloved ამბობს:

    მეც მიჯაჭვული ვიყავი ორიოდე დღით :უსერ:
    კომპში გადმოვწერე სატელიტ_ტვ თუ რაღაცა ეგეთი და ტელევიზორს ვუყურებდი :(
    დარბევის მერე გერმანული გავაცდინე დაჟე და ნინოს(თიჩერი) დავუმესიჯე,არ მოვალ,მეშინია მე ქუჩებში მარტო სიარული-თქო :D

  5. ანონიმური ამბობს:

    cylelo

კომენტარის დატოვება

