Just a სიზმარ :D

ჰოდა, ვითომ ვიყავი თეონას ნიშნობაზე. (თეონა არის ჩემი დის დაქალი) დიიდი და ლამაზი სახლი იყო.
თეონა თვითონ დაიკარგა ღამე, ბეევრი ეძებეს. მაგის საქმრო იყო 3 წლის რომ ვიყავი ქე რომ მიყვარდა, აი ის ბიჭი. ხოდა ნუ თეონა სანამ დაკარგული იყო, ვამხნევებდი biggrin.gif
მერე იპოვეს, დააძინეს, და ჩვენ კიდევ ქუხნაშI ვიჯექით  მაგიდასთან: მე, თეონას საქმრო – დათო, ჩემი და, დედაჩემი პატარა ბავშვით ხელში, თეონას მოლ დეიდა კარინა, და ინგა გრიგოლია biggrin.gif
მე ვაკეთებდი ინგლისურის ტესტს biggrin.gif დათო მიყვებოდა რაღაცეებს ყურში. და ერთხელ მაკოცა კიდეც biggrin.gif რაც დედაჩემმა დაინახა.
მერ ემითხრა – მიყვარხარო (ხმამაღლა).
მე ვუპასუხე: -მე მიყვარხარ-თქო.
ოღონდ ვიცოდი, რომ იმიტომ კიარ ვუპასუხე რომ მართლა მიყვარდა, უბრალოდ ჩემი შეყვარებული რომ მეუბნება, სულ ასე ვპასუხობ და ამასაც ავტომატურად, დაუფიქრებლად ვუპასუხე..

ეს ვიღაც კარინა წამოხტა, შენ საქმროს ართმევ თეონასო, ინგა გრიგოლია ცალკე წამოხტა – ვაჰ ამაღამ დღის თემა იქნება ჩემს გადაცემაშიო biggrin.gif (დონე სასტავი ვიყავით და..)

ატყდა ერთი გაიწი-გამატარე.
დათო სადღაც წავიდა, თეონამ გაიღვიძა.

შევედით მე, ჩემი და და თეონა ერთ ოთახში, სადაც ელაგა ბეევრი ნამცხვრები. ვჭამდი ყველანაირ ნამცხვარს გაუჩერებლად biggrin.gif
ბარბი მომიტრიალდა ამ დროს – მართალიაო, რომ დათო გკოცნიდაო? ელზამ დაინახაო.
მე არ ვიცი რატომ მოვატყუე – არა მეთქი,ა რაა მართალი, პროსტა რაღაცეებს მიყვებოდა ყურშითქო.
და მოვუტრიალდი თეონას, რომ ამეხსნა, რომ მე მართლა კიარ მიყვარს დათო და ამიტომ კიარ ვუთხარი მე მიყვარხარო, არამედ პრივიჩკის გამო. მაგრამ არ დამცალდა, დაურეკა ტელეფონმა. უსმენს და კვდება სიცილით. რომ გათიშა მობილი, მომიტრიალდა და: – არ ვიციო მეო რა გითხრა და რა უპასუხეო, არ მაინტერესებს დიდადო, ამწუთას დამშორდაო.
ყბა ჩამომვარდა და გამეღვიძა ასე ყბაჩამოვარდნილს biggrin.gif

This entry was posted in სიზმრები. Bookmark the permalink.

5 Responses to Just a სიზმარ :D

  1. მარ says:

    ძილის წინ რამეს უყურებ ხოლმე??? :D lolik

  2. TheSea says:

    სერიალების ყურებამ იცის მაგი :D

    I Love You Baby

  3. mroveli says:

    სერიალები მაგარი ვეშია..ფანტაზიას არვივებს :D

  4. mashka says:

    magaria :D mec mesizmreba xolme egetyi uazrobebi :D

  5. anano says:

    zod sizmars azri araaaaq yuradgeba ar miaqcioooo ;););)

Leave a Reply

