Where’s my inspiration, a?

inspiპატარა რომ ვიყავი, ძალიან ცოტას ვთამაშობდი. იმიტომ კი არა, რომ თამაში არ მიყვარდა. პირიქით, ძალიანაც მიყვარდა. უბრალოდ, ძალიან დიდხანს ვაწყობდით მე და ჩემი და თოჯინებისთვის სახლს, რომელშიც უნდა ეცხოვრათ, ძალიან დიდხანს ვინაწილებდით როლებს და უშუალოდ თამაშზე რომ გადავდიოდით, უკვე საკაიფოდ დაღლილები ვიყავით და 5-10 წუთში გვბეზრდებოდა :D

sth like that მემართება ამ ბოლო დროს წერაზე. საშინლად მეწერინება, მაგრამ იმდენად დიდხანს ვცდილობ, რომ შევიქმნა შესაფერისი გარემო, დავდგე შესაფერის განწყობაზე, ჩავრთო შესაბამისი მუსიკა, ბლოგი მოვიყვანო წესრიგში, მოვიმარაგო სასუსნაოები – ამასობაში უკვე მეძინება კიდეც :D

არადა მეწერინება. მაკანკალებს ისე. და Inspiration არ არის არსად. მაგარ კრეატიულ ვარდნას განვიცდი მას შემდეგ, რაც ჩემს პირად ცხოვრებაში ბედნიერებამ დაისადგურა, არადა ეგრეც არ მაწყობს :D ხომ შეიძლება არა, პირადი ცხოვრებაც კარგად იყოს, ჩემი writing skills-იც და დედაჩემის ნერვებიც. შეიძლება კი. აი კენ დუ ზეთ :)

This entry was posted in Just, რა. Bookmark the permalink.

11 Responses to Where’s my inspiration, a?

  1. Internet_Contraband says:

    Lol, dod, ra msunagi xar :D

  2. iron butt says:

    ჰეჰ, დოოდ, ზუსტად მეც ესეთი რაღაც მჭირდა ბავშვობაში. თოჯინებს კაბებს ვუკერავდი, სათამაშოდ ვემზადებოდი და მერე გული მერეოდა ამ იდიოტიზმზე: )

  3. bigcrow says:

    ე, ეგ ყველაფერი კაი, მაგრამ ამ ერთმა ფაქტმა დამაინტერესა, More რომ გიწერია, ვერაფრით ვაიძულე ჩემი ბლოგი იგივე ქნას, არ უნდა რა… ჯიუტია და ლოთი!

    ა, რაფერ ქენი?

  4. dodka says:

    ყვავ, როგორ და სფელჩექისა და იმიჯ აფლოადს შორის რომ რაღაც არის, იმას უნდა დაკლიკო, და კურსორი იქ უნდა იყოს, სადაც გინდა, რომ დაა-more-ო :)

  5. bigcrow says:

    მეტად ისეთი განმარტებაა… რაღაცნაირი :)
    ვცდი :) ოპერის მიმართ ცოტა პრეტენზიულია წორდპრესი, მაგრამ მოვიყვან ჭკუაზე…

  6. dodka says:

    მე FირეFოხში ვბლოგერობ და ფრიად კმაყო ვარ :)

    მე მგონი საერთოდაც მთელი ვორდპრესი ფირეფოხზეა მორგებული :)

  7. bigcrow says:

    არ მევასება ფირეფოხი და მომტყ… ისა… მომკალი რა…

  8. dodka says:

    უF მე მთელი ჩემი კომპიუტერული ცხოვრების ისტორიაში IE-სთვის არ მიღალატია, ეს დღეებია ვღალატობ FირეFოხთან და It feels good :D

    ჰოდა რაღაც ჟირს ჩემს ბლოგს :( მეინთენანსი აქვს, ბევრჯერ დაიპოსტა ერთი პოსტი და ვეღარ ვშლი, ცოტა ხანში სცადეო სულ მეუბნება :)

    მანამდე დავუვლი სხვა ბლოგებს :D

  9. bigcrow says:

    მეინთენანსი ანუ თვიური ქართულად? :))

  10. beloved says:

    heh
    gamaxsenda mec
    au araaa
    ar minda bavshvobis gaxseneba :P

  11. dodka says:

    იეეეჩუა, ბლოგ, ბლოგ, ბლოოოგ! :)))

Leave a Reply

